24 Feb 2011

♥ member aku teruja dekat yuyu

Percaya x kalo aku ckp yg member aku teruja dekat yuyu nie. . nie ha blog yuyu . . knl kan. . siap puji yuyu lagi auuu. . member aku nie knl yuyu dari aku la. . sebab aku nie asyik buka blog yuyu je kan then dia tanyer aku saper dia nie? ? aku jwb la yuyu zulaikha. . lps tu diam. .then dia add muka buku yuyu. . x lama kemudian dia menjeit dia ckp yuyu zulaikha approve dia. . hahaha kelakar jer dia tp kira member aku nie beruntung la kan sbb yuyu approve dia. .  yg aku duk menunggu bila la yuyu nk approve hahahaha. . lps tu lps tu dia wall kat yuyu nyer muka buku bila yuyu balas wah suka dia. . dia ckp “yuyu baik x sombong, yuyu panggil semua orang sayang then dia puji lagi dia kata yuyu nie comel jer”.  . bila dia tgk pic yuyu dia ckp mcm nie. . “yuyu nie badan dia kecik kan tp dia comel, wei aku x sangka yuyu yang femes nie bls komen aku, x sangka aku, aku ingatkan dia sombong rupanya x” . .  :D  aku diam jer tahan gelak dalam hati. . hahahahaha. . agak2x kan yuyu le jadi artis x? ? kalo yuyu jadi artis confirm ramai peminatkan. . hehehehe. .
  tgk maria x tipu. . yuyu betul2x approve member maria nie. . hehehe
Komen
8 Komen

8 comments:

zaty luvlianncez said...

hehehe..seyezzzly dy cute..da femezz da skang

bca luahan ati zaty kt cni :(
mereka yg berhati hitam

MIMIE AIZA said...

yuyu kan cumil. ramai la orang suke

IFA Athirah said...

haah.yuyu comel!!!jeles2x.haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
layan blog awak jap..pastu blog yuyu

aLieF si Muncung ManiS said...

bena ya..yuyu best..spoting..semua orang dia panggil sayang..sejuk hati dgr.huhu..suruh la kwn ktk ya molah blog..huhuhu...

Admin said...

Salam .. wahhh .... wahhh wahhh .... :)

Bunga said...

yuyu???..bunga kena kenal ni.hahhaa..

zaty luvlianncez said...

ria...anda di tag!!

sila jengah blog zati yek:)

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign