10 Feb 2011

♥ aku berdosa T_T


http://www.emocutez.comHmmm sedihnya, serius sedih. . aku da bunuh 2 biji telur burung kunyit yg x berdosa.  , serius aku x sengaja n kejadian nie bkn slah aku (sedapkan hati jer) . . aku Cuma nk tgk anak burung tu jer. . x sangka ader telur n bila pgg sarang tu tiba tiba dia terjatuh n pap pecah. . huhuhu. . terkejut aku awww. . cian mak burung tu mesti sedih. . tu la aku nie gatal tgn la nk mengusik sarang burung tu wat per ha kan da pecah. . hmmmmm. . apa patut aku wat? ?
Housemate ku semua ckp aku bersalah. . huhuhu. . tp aku x sengaja. . wawawawawa. . saya mintak maaf mak burung. . 

nie la sarang burung kat rumah sewa aku nie


 nie plak burung kunyit

p/s : berdosa ker kalo kita bunuh haiwan secara x sengaja ? ?http://www.emocutez.com
Komen
4 Komen

4 comments:

MIMIE AIZA said...

sabar2.. tak terniat pun :)

PeNgEmiS dUniA said...

xpela , bende nak jadi kan ria , bukan sengaja pon . xmo sedih2 , bukan pape pon

zaty luvlianncezzz said...

hehe..relaxxx derr ria..zati mkn telur ayam tiap2 ari cmne huhu

tulus sweet said...

ni boleh kena dakwa ni.......haha

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign