23 Feb 2011

♥ macam mane nk tag ?

ok aku tau mesti da ramai tahu nk wat benda nie mcm maner kan. .  tapi x semua orang tahu cara nk wat tag. . jadi jgn la gelak kan saya bila saya bg wat cara2x nak tag nie?? Hehehe Bukan semua tahu. . huhu sekadar berkongsi shj. . betul x? ? ok  nk wat tag nie senang jer. .  kita hanya perlukan 4 langkah shj . .C(=

first :  pergi ke new post. . leepas tu korang taip je la apa korang nk. .

second : nama yg korang nk tag tu highlight (betul ke aku eja nie)


third : lps tu g kat LINK tekan benda alah tu until dia kuar mcm kat bwh nie. .

Fourth : copy paste URL kwn kita lps tu klik la ok. .

Da siap. . hehehe simple je kan. . hahaha. . jgn lupa PUBLISH POST . . 

p/s: benda nie saya tujukan kepada kak AZS. . korang terjah la blog dia k..  gracias :) 
Komen
2 Komen

2 comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign