16 Feb 2011

♥ PADAN MUKA !

apa yg best hari nie ?  ?

T  Sambut maulidul rasul kat PSIS
T  Event kayak n jualan makanan di susur gajah
T  Smbut bezday housemate aku
T  First time masuk join segmen blog abg AB
T  Mengajar dak PSIS kayak

aku nie mmg suka kenakan org lg2x kalo ari tu bezday dia. . mmg aku kenakan kaw2x punyer. Kebetulan plak time kami wat event kami plan nk kenakan dak kls kami sorang nie. . hahaha padan muka dia. . habis badan bau tasik psis @ air BIAWAK ! sgt seronok la. .  smapi rumah plak kena tepung berisi air. . x puas kenekan dia lagi. . so idea gila aku n housemate kitorg smpai. . aku campurkan tepung +telur+kicap n air gaul bersama smpai sebati then tuang atas kepala mangsa hahaha. . mmg padan muka dia. . hahaha. .ok la penat da hari nie. . semua berjalan dgn lancar sekali.. alhamdullilah berkat maulidul rasul. . :) 

fokus dekat warna coklat tu
tasik PSIS 



event kami

ok kat sini aku ader upload video. . kalo sudi tgk la yew. . hehehee




Preview
Komen
5 Komen

5 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

teringat zaman matrix alief dulu..mcm ni gak..alief letak air tpung+telur+airlongkang sikit...lepas tu simbbah kat mgsa..hahaha..tapi,kalau giliran brthday alief,alief smbunyi bawah tangga..muahahaha..

Bunga said...

haaahaa..nasib la bunga xpenah kena..hahaha..

zaty luvlianncez said...

weeee..mcm beshhhhje :)

Mra Mastura said...

bday, lariii.. haha..
kayak.. xreti sgt >.<

tag awak http://ijoincontest2-mra.blogspot.com/2011/02/contest-senyum-tak-nampak-gigi.html

thx slalu jenguk blog mra ye =)

MIMIE AIZA said...

heee. mesti best kan :)

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign