24 Feb 2011

♥ oh maria

Saper maria? ? bukan saya k hehehe . . ok saya nk cerita sikit tentang seorang kanak2x yg mempunyai bakat so AMAZING! ! meh saya share ckit tentang MARIA nie. .

Maria nie  berasal daripada Filipina tp skrg stay d Kanada. . umur dia baru 10 tahun maria lahir pada 17 julai . maria nie sgt berminat dalam bidang muzik, dia pandai bermain piano. Selain tu kan dia suka melukis n bergambar. . hehehe. . persamaan dia dgn saya ialah dia sukakan alam same like me( saje promote diri) . . hehehe. . kalo u all nk dgr dia nyanyi meh cnie klik kat video tu k.  .



p/s: meh la terjah blog kakak saya . .  bebelan-ana.blogspot.com.  grazie :) 
Komen
2 Komen

2 comments:

Tulus Sweet said...

hi ria..... sorrylah tulus dah lama tak bw. busy sikit. hehe~

Anonymous said...

salam.....

nanti akan terjah blog yuyu...:)

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign