1 Mar 2011

♥ saman ! !

baru-baru nie ramai orang nk bayar saman n tgk sama ada depa dapat saman ke tidak kan. . ok td aku baru tgk saman aku. . then aku dpt 3 saman. . mampuih aku x nk bayar. . x kisa la nama aku kena blacklist o what janji aku x nk byar . . hahaha . . da la x de diskaun da. . grrrr. .

ok la kalo u all nk cek saman meh la klik kat bawah nie. . senang jer. .
p/s: senyum sokmo je la. . 
Komen
6 Komen

6 comments:

Honey Barney said...

chill babe!!!!hee.

bunga said...

bunga dah bayar..bukan ke dia lanjutkan sehingga seminggu,,xdapat diskaun yek..

aLieF si Muncung ManiS said...

ria,kena bayar saman tu..nanti kalau dah kumpul byk2,,abis duit nak bayar...huhuhu..

zaty luvlianncezzz said...

owh..dear..suke glerrr background u..nk jugak..buley?
tp bkn butterfly la

jemput jengok cni...

>.<

ibu robotku syg~

ria said...

honey: huhuhu =,='

bunga: hmmmm

alief : huhuhu =,='

zaty: makasih dear

ria said...

honey: huhuhu =,='

bunga: hmmmm

alief : huhuhu =,='

zaty: makasih dear

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign