25 Mar 2011

bad day :(

Ya Allah. . sedihnya aku dgn sape aku nk ngadu nie. . someone plz help me.. :( serius aku sedih gila. . air mata nie x nk berhenti mengalir plak. . aku nk cerita kat snie tp aku x mampu. . nk mengadu dkt org tersyg un hmmmmm. . alamat kena pendam la . . nape aku yg kena alami benda nie nape bkn org lain. . aku nie jahat sgt ye? ? apa nie balasan utk aku. . yup takdir aku tp smpai bila aku kena tahan benda nie. . drpd kecik smpai aku besar un x pena sekali beliau fhm aku . . yang dia nmpk keburukan aku jer. . ya ALLAH ! ! sedih gila. .  hmmmmmmm. . sape aku nie kat beliau aku nie saper. . apakah aku nie tade sape2x kat beliau ! ! owh iar mata berhenti la mengalir. . aku x tahan da nie. . aku da penat da nie ! ! aku x mampu nk tersenyum da. . aku cemburu tgk  org lain. .  argh !  ! !  
Komen
8 Komen

8 comments:

Asyraf future wife ^^, said...

npe nie akak? :')

THE LEKAT LEKIT STORY said...

apa masalahnya ni.. tak story susah nak tlg bg pendapat
BILA STATUS AGAMA CIKGU SHIDA DI RAGUI.. APA DIA JAWAB??

PeNgEmiS dUniA said...

maria , nape ni ? cube cite kat fad . mgkn fad leh jadi pendengar yg ok utk maria ke

Lulu caldina said...

kenapa ni...

d_LA said...

nape ni ria sayang?xmo sedih2 taw..

bunga said...

ngndu kat bunga leh cym..bunga sudi mendengar..

zyra toink toink said...

ni ape ni?! ape kes?! cewah.. buat macam orang besar lak. nape kak ria sedih sedih cangni.. chillex k ;)

ria said...

thanks u all.. huhu

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign