5 Jun 2014

Testimoni Secret Laxing

Assalamualaikum,

Fuhh byk benda jadi minggu lepas, tak pe la later aku share yew itu pun kalau ada masa untuk update la tak janji. huhu. Eh ingat tak kita ada wat review produk Secret Laxing? ingat tak ingat tak? tak ingat tak apa tekan SINI. Okay kesimpulannya yes aku jatuh cinta dgn produk nie. Sebab apa ? cer baca sampai habis mesti korang nak try jugak but lain org lain effect yew. Jangan cakap kita tipu plak. hahaha.


Dulu aku nie makan memang tak ingat dunia, semua benda aku makan sampai la berat aku cecah 65 kg? Percaya tak ? Percaya la sebab semua cakap aku da gemuk, macam mak orang la, pakai baju semua ketat. STRESS okay serius Stress. sape yang pena alami mesti faham mcm mane perasaan kita time tu.

nah bukti kalau u all tak percaya kat kita. hahaha gemuk kan 

Kebetulan akak kita yg slim menyelim tu suruh kita try produk Secret Laxing, dia hasut kita suruh try produk nie sbb dia nak kita nmpk cantik jugak then boleh tukar - tukar baju, jimat shopping katanya. hahaha tapi memang betul pun. Nak tau apa Fungsi n kebaikan Secret Laxing baca la previous entry kita hari tu. huhuhu dan kesan dia perghh debaik wa cakap wei. 

BUKTI !

Ha nmpk tak dari 65 kg turun ke 54 kg beza berapa? banyak kan ? yes tanpa diet tanpa exercise kita dapat hasil yang sangat memuaskan okay. Alhamdulillah. N now aku kena kecik bahagian lengan n perut plak. Caiyok Caiyok Caiyok ;p


no edit. kurus tak kita ? hahaha

Macam mane nak order. Boleh order kat kita jugak no hal la. tapi kalau nak order kat Owner dia pun boleh. tekan link kat bawah nie. 


Okay kita nak sambung kerja later kita update ag okay. 

p/s: Da kurus kena jaga pemakanan n sometimes u all kena keluar kan peluh juga jangan bergantung dekat produk semata-mata okay. Baru Sihat, Cantik n menawan gitu. Lepas tu le cari pakwe Hensem opsssss, hahaha kidding. see ya 


Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign