9 Jun 2014

Kongsi Pendapat.

Assalamualaikum,

Selamat pagi bloggers. Aku tau hari nie banyak ofis cuti kan tapi apakan daya aku kerja hari nie. uwaaaa bos nak cuti jugak. Imma jelez okay tgk korang cuti, hurmmm tak pe think positive. hehehe 

Actually aku nak tanya pendapat korang tentang satu video tentang seorang laki n muslimah. So nak tanya la apa pendapat korang or apa korang akan buat kalau dalam keadaan situasi tersebut ? tengok video nie smapai habis then kongsi pendapat dgn aku okay. well masing masing ada pendapat sendiri kan. Kita open-minded je okay. 



 Da tgk ? so pendapat korang mcm mane?

Bagi aku yew?

Tak sepatutnya seorang muslimah buka tudung dia sebab aurat tetap aurat. walau dlm keadaan darurat mcm mane pun tetap tak boleh but depends pada situasi. untuk situasi nie dia boleh jer mintak kat laki tu buka baju sbb tu bukan aurat pada lelaki tak pun muslimah tu boleh buka niqab (penutup muka) bukan keseluruhan tudung. betul tak? aku nie pasal agama mmg  naif sikit but at least nie pendapat aku, so jgn Bash aku yew. please be open minded guys.

Pendapat korang plak? meh share dgn aku.

p/s: aku bukan seorang muslimah yg baik tapi at least aku cuba berubah untuk menjadi orang yg lebih baik. In Sha Allah :)


Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign