27 May 2014

Pray For Izz Rizzqi

Assalamualaikum, 

pagi pagi dapat berita adik comel nie, Ya Allah kuatkan la keluarga mereka ! mari la kita drma seberapa yang kita mampu utk adik kecik nie. Mungkin hari nie hari dia esok hari kita. Derma seikhlas yg mungkin, In Sha Allah :) 

 
Copy from FB Rina Ellisa

SUMBANGAN IKHLAS HATI ANAK BUAH KU MUHAMMAD IZZ RIZZQI MOHD NIZAM

Assalammualaikum WBT & Salam Sejahtera.

Sebulan selepas anak buah saya Izz Rizzqi di lahirkan, Doctor dapat kesan jantung Izz berlubang. Ya Allah. Tuhan menduga anak kecil ni. Tuhan menduga keluarga kami. Lahirnya Izz menjadi penguat kasih sayang antara keluarga kami. Izz terlalu kecil untuk tanggung sakit ni. Kalau la ada kuasa, biarlah sakit Izz pindah ke maklong. Tak sanggup maklong tengok gambar-gambar, video Izz yang ibu share dengan maklong.

Izz menangis la nak. Tiada apa yang Izz mampu lakukan. Bukan kuasa Izz untuk bercakap mengadu dengan Ibu Ayah bertapa sakit nya sekarang ni. Kuatkan semangat Izz. Maklong tahu Izz kuat sepertimana maksud nama Izz, KEKUATAN.

Beberapa hari lepas, Doctor dapat kesan ada lagi 2 masalah iaitu salur darah ke badan sempit & salur bawak injap sempit. 26.5.2014 Izz & Ibu ke IJN untuk jumpa doctor pakar di sana. Doctor memberitahu pembedahan segera akan di lakukan minggu hadapan. Cuma tarikh belum diberitahu lagi. Kemungkinan kegagalan jantung untuk berfungsi jika lambat lagi pembedahan di lakukan. Allah..

Kuatkan semangat Izz ye nak..

Anggaran kos untuk pembedahan Izz Rizzqi lingkungan RM50k. Berbesar harapan saya dan keluarga jika ada kawan kawan dapat membantu meringankan dan memberikan sokongan moral pada adik sy Nur Atika & suaminya agar sabar dan dikuatkan semangat untuk ujian ni.

NUR ATIKA RUSDAN - 162375700644 (MAYBANK)

Tiada apa harapan kami sekeluarga selain mempercepatkan pembedahan dan inginkan Izz sihat seperti anak-anak kecil yang lain.

Semoga tuhan membalas jasa baik semua mendoakan dan membantu anak buah sy untuk sembuh seperti biasa.

Terima kasih semua.

 
sumber gmbr dari si manis nuriesya
 P/s: comel kan adik Izz nie. In Sha Allah semua akan okay, Amin
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign