10 Jan 2012

esok rabu

assalamualaikum.


Hye u all  esok hari rabu kan. . ader dgn apa hari rabu. . hurmmm yang paling dibenci utuk dak kls aku nk tau kenapa.  sebab adalah kan. .  huhuhu. . esok kls kami mmg padat dan sendat setiap kls ader plak kuiz. .
kuiz akaun, undang2x n Gelagat pelancong.  grrrrr bole x klo x nk amik. . gila kau maria nanti ko x gred tau la. .  lps tu pointer ko rendah then x pasal2x ko kena GULAI dgn PA ko tau x. . -,- tension jap.  .

aku kena study mlm nie. . ptg td aku da tido 4 jam so ckup la untuk mlm nie aku study. . aku nk jadi mcm budak bwh nie.  .

sumber from en Google
comel jer diastudy . . tp masalahnya skrg nie aku byk vitamin M la plak kan. .  mcm gmbr bwh nie ha. .

comelnyer la hai
hurmmmm but aku kena study gak. .  aku kena capai matlamat aku . .  pointer 3 ketas eh x nk aku nk 4 ! ! go gurl. . yeah. . . 

wish utuk diri sendiri -,-

bye2x. .  :)




Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign