26 Apr 2011

kenangan Bagan Nakhoda Omar - BNO

assalamualaikum. .

hari nie adalah hari akhir aku lepak bersama classmate aku. .
pg tadi aku jwb exam MARKETING. .
YA ALLAH, sgt la susah. . harap lulus jer nie. . 
lps tu perjumpaan dak kls. .
ok yg nie aku crt next entry k . .

malam baru la lepak bersama 4 jejaka tunggal kelas aku
geng rumah santan dan juga group aku (GROUP ALZA)

kami decide nk lepak dekat BNO 
sebab kat situ ader karok. .
so senang  la kan nk karok bole, nk lepak un bole. .
mklum la mlm last katakan. .

kitaorg lepak daripada pkul 9.00 smpai pkul 12.00 mlm
lama gila kami lepak. .
habis 7 lagu gak la depa karok. .

selain tu BNO nie dekat dengan pantai
tu yang best tu. . angin malam sejuk. .
lepas habis belajar nie x de la lepak mlm mcm nie lg
x de la karok kat bno lg
mkn mee udang, kerang bakar n jmp GROUP KETI. . 




kenangan malam terakhir kami SUP 4 SESI JULAI 2009

p/s: ingat nk upoad video karok td tapi x le upload plak. . 
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign