22 Aug 2014

Alhamdulillah!

Assalamualaikum, 

Alhamdulillah hari nie genap da 23 tahun err da tu aku nie =..=''
Bila usia da meningkat nanti mesti akan timbul soalan mcm nie "Eh, bila nak kahwin?" "Da ada yg berpunya ke?"  "Bila lagi nak rasa makan nasi minyak kau" & bla bla bla
Secara jujur yew, rimas la wei nak jawab, siapa yang tak nak kawen semua orang nk kawen tapi kalau da jodoh belum sampai lagi apa aku nak buat, tak kan la nak main kawen jer dgn org yg kita tak kenal kan. grrr sila faham saya rimas dgn soalan tu yew. Maaf kalau ada sape sape yg terasa. Jodoh Ajal Maut kan tangan Allah, tiba masa nanti ada la jemputan untuk U all yew. Okay tutup cerita. 

Nothing special during my bezday tap aku bersyukur ada kawan kawan yg sentiasa ingat kat aku nie. Flying kiss untuk awak muah muah, hehe btw on the first time google wish bezday kita, I was like arghh sweetnya google nie, haha



kawan kawan office plak celebrate bezday aku kat office, beli kek beli pizza, okay today jimat duit belanja kita. hahaha Group wasep un sama masing masing copy paste wish bezday org first wish, hehehe comel jer diorang nie.

she my bestie zaty

kita mintak hadiah dia belikan kita kek secret recipe, bukan beli satu slice tapi belikan 2 slice. haha amik kau. syg ko dayah 

acctually esok hari jadi si sengal saya nie jugak jadi kami celebrate sekali ;p 

tq to all fb friend wish kita 

okay la nanti aku sambung update lagi. kerja duk memangil kita da. hehe see ya u all.
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign