20 Apr 2012

Beautiful Body

Assalamualaikum,


Setiap perempuan mesti teringin bentuk badan yang cantik kan, sama la macam saya, setiap kali aku balik rumah mesti ma aku tanya "Adik bila nak kurus" adehh lemah aku nak bagi jawapan. Sejak bila aku jadi gemuk pun aku tak pasti, aku nak kurus maca zaman dulu, aku da malas nak dengar orang berkata pasal aku lagi-lagi orang yang rapat dengan aku. Memang la my Soul tak kisa aku gemuk dan dia memang suka aku gemuk tapi sebagai seorang perempuan, mesti la nak badan yang cantik. Bila aku nak dapat badan macan tu ? semua terpulang kat aku, haish =,=' kecewa hati den nie ha ;'(

kalau bole aku nak badan macam Nicole & Jennifer, perghhh sangat cantik bentuk badan mereka ;)

tengok la saya, gemuk nya la ;(
Kalo bole aku nak berat aku 50KG tp sekarang berat aku da 61KG ! OMG beratnyer aku ;( 
bukan aku tak reti bersyukur tapi tak salahkan nak yang terbaik untuk diri sendiri ;) 
aku harap sangat ader orang faham perasaan aku nie -,-' 

cantiknyeer bentuk badan dia
my idola ;)
p/s: doakan saya kawal nafsu makan saya ;D haha

Komen
2 Komen

2 comments:

aDiNDaNiL said...

sama la kita kak oi . akk beli produk herba life bgus kak .. kejap je . rajin2 g gym nil perg smnggu dah nmpk bntuk bdn hehe . berat nil 6o lbh gak .

Farid Haron said...

Hey we would like to inform that we are doing some promo for 2 hours photoshoot session. Interested ? Come and share your moment with us :)

www.faridismphotography.com

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign