18 Dec 2014

REVIEW : Love Potion


Holaaa, lama den tak update blog naaa. Harap maklum kesibukan plus kemalasan yang menebal dlm diri membuatkan kita tak dpt update blog. haha semua tu alasan ko je la cik maria oiii. Ops lari tajuk sudah kita nie. Hari nie nak share satu perfume baru keluaran produk bumiputera dari Puan Aida berasal daripada Johor. Eh sape Puan Aida nie? Hurmm rasanya korang akan kenal kot tak perlu la aku kenalkan sapa dia ok yg penting aku nak kenalkan produk keluaran dari dia. 

Nie la Puan Aida. Suka tengok dia cantik sgt T_T

LOVE POTION 
Botol mcm bentuk Produk Apple kan

Love Potion sejenis minyak wangi campuran citrus di dalam botol 8ml. Bila pertama kali u all pakai bau dia sangat fresh, selepas 15 minit bau dia akan bertukar jadi lebih lembut & seductive. Bau dia juga akan bertukar ikut suhu badan u all & paling best makin lama bau dia makin sedap. Bila pakai bau dia tak kuat sgt hanya orang berdekatan kita saja dpt bau yg penting sweet & nice jer bau dia. Paling penting minyak wangi nie 1000% halal okay.

Kecil2 cili padi, sekali disapu bau harum mekar yg lembut

Cara pakai: 
1. Baca Bismillah dan selawat ke atas nabi.
2. Sapu di tepi telinga, leher, dada & pergelangan tangan. Boleh di sapu di baju tapi lebih nice sapu di kulit

Harga:
RM 30.00 semenanjung
RM 35.00 sabah & sarawak
Harga da termasuk postage

Personal Review:
Actually aku mmg nak beli perfume nie hujung bulan nie tp disebabkan dpt percuma bertmbh suka la kita nie, hehe kenapa aku nak beli? sebab aku mmg jenis suka perfume bau lembut, kedua sebab 100% halal, ketiga aku mmg sokong produk bumiputera, keempat sebab bau dia buat aku terpikat. Serius smlm aku baru dpt perfume nie dan hari nie aku pakai bau sgt tenangkan jiwa aku. Bau Love Potion nie sgt lembut tau mmg org sebelah ko rasa selesa je dgn bau nie. Plus love potion nie bukan jenis bau yang kuat sampai org 100m dari ko boleh bau love potion. Faham kan maksud aku nie. Pada sapa sapa nak beli perfume nie boleh la beli direct kat owner dia Puan Aida di  talian +60169770444 In Sha Allah ada rezeki nanti aku jadi agent dia. In Sha Allah. 

yes aku menang! see nie la buktinya. heheh
sila abaikan muka tak make up tu yew
p/s: Kita review bukan sebab dibayar or dpt free. NO NO NO kita review sebab produk nie bagus plus aku mmg suka perfume nie. Harap faham yew u all :) see ya
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign