10 Jul 2013

Cerita Konvo

Assalamualaikum,


Hye Bloggers. Lama da tak update blog disebabkan sibuk tahap dewa. (padahal malas ;p). Pape pun today nak update tentang konvo saya untuk kali ke2 u all. Alhamdullilah finally grad jugak DIPLOMA PENGURUSAN PELANCONGAN di PSIS. Bermaksud da tiga tahun aku belajar kat situ. 2 tahun sijil 1 tahun diploma. Fuhhhh~~~ banyak kenangan kat PSIS, sangat banyak dan tak terkira :D.

Untuk Konvo kali nie lain dari lain sikit okay sebab ibu ayah aku datang, time konvo sijil diorang tak dapat datang pun. huhuhuhu sedih gak la, yela kwan lain semua parent dtg bg flower bagai tapi aku Alone. Tapi tak apa kali nie mereka ada untuk aku. 

Bayangkan yew kitaorang gerak dari KL pukul 3 pagi then sampai Sabak Pukul 4.30 pagi. Pergh gila awal & gila laju ayah aku drive. Selalu balik sabak ambik masa dalam 3 jam mcm tu tapi ayah aku bawak 1 jam 30 minit jer. Ish Ish. Sudahnya terpaksa lepak kat depan masjid parit baru tunggu azan subuh. 

Part paling best time konvo capture capture capture and capture. hehe like artis u all sana sini orang bawak camera, setiap sudut ada jer orang tangkap gambar. hehe. okay la get to go nanti my bos bising. B4 that nah aku bagi konvo aku ;p 


ibu ayah & adik
fatty me
Anak Abah
 



kenangan kat tasik tu banyak ;')


kesayangan saya
Kami group ALZA
we again
Classmate
with Family Farah
cinta hati

p/s: selamat berpuasa u all, Puaasa jangan tak puasa okay ;)
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign