10 Jun 2014

Tips Ratakan Perut.

Assalamualaikum. 

Today saje nak share tips cara nak kempiskan perut buncit sebab aku pun nak try kempiskan perut aku. kaki da kecik bhgn lengan dan perut jer susah nak buang lemak. hurmm maybe aku lebih suka exercise kaki kot. okay lets try kalau ada kesan share share dgn aku yew. Sharing is caring right. 

next mission 


Tips nie simple dan mudah jer, korang ambil satu atau dua keping asam keping dan rendam dalam secawan air panas. Biarkan beberapa jam sehingga asam keping ini kembang dan air bertukar menjadi suam. Minum setiap pagi dan malam. Kesannya perut anda akan mulai kempis tapi make sure amalkan pemakanan sihat okay dan at least exercise la sikit sikit macam jalan 100 langkah everyday. Sambil shopping exercise pun boleh what. hehehe senang kan so moh la kita try yew minum air asam keping. 

trimas cik google 


Selamat mencuba :)

P/S: tgh cuba dptkan berat yg ideal walaupun BMI aku da normal. hehe BTW jgn lupa amalkan Secret Laxing tau. see ya
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign