14 Jun 2014

Side Income

Assalamualaikum,

Hye hye aku nak habaq nie, aku da start cari side income skrg nie. Korang tau la kan kos hidup skrg nie semua makin tinggi, kalau gaji pun naik tak pe la gak kan  (T_T)

Nak tak nak kena la berdikari kena pandai cari duit utk hidup but but duit bukan segalanya okay. Take Note u all. Bila da start taip nie mula la aku nak lari topic, maaf yew aku nie mmg kaki kuat merapu, mengarut, n bebel benda yg tak penting. Hahaha

Back to topic. Aku ada jual Handbag GRED AAA, Cermin Mata Gred A & Gred AAA & aku ada gak nak jual produk slimming but yang nie kita hold dulu sebab aku nak try dulu produk tu elok ke tidak, kalau berkesan baru aku jual kat u all. Hehehe


Nanti aku update handbag apa aku jual kay. Do support me u all. In Sha Allah cari rezeki yg halal & paling penting jujur dalam niaga nie & masih banyak benda kena belajar pasal bisnes bukan setakat jual je. Nanti ada masa aku share tips berniaga sebab aku tak habis lagi buat research. Hehe okay see ya
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign