31 Jan 2015

Nak cantik Bagai Puteri? Rahsia Zaria Red by Zarra Sinar Puteri


Sebelum maria cerita apa itu Zaria Red by Zarra Sinar Puteri cuba tengok gambar diatas? Fuhh tak syak lagi PENAJA PLATINUM ABPBH 2014 adalah Zarra Sinar Puteri dengan tagline Semarak Cinta Zarra Sinar Puteri. Tahniah Datin Zamzarina maria ucapkan, semoga rezeki Datin bertambah dan sihat sentiasa. Amin 

Kalau korang perasaan maria selalu review produk bumiputera kan? Siapa lagi nak support produk bumiputera jikalau bukan kita sendiri, Jangan pandang rendah produk bumiputera tau sbb produk mereka setaraf dengan produk International like Zaria Red by Zarra Sinar Puteri. 


Datin Zamzarina Zambri adalah pengasas kepada produk Set penjagaan kulit Zarra Sinar Puteri yang berkualiti tinggi, selamat dan setanding dengan produk antarabangsa. Semua rangkaian produk Zarra Sinar Puteri mendapat kelulusan daripada KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) dan juga HEALTH SCIENCE AUTHORITY SINGAPORE (HSA)

Setiap wanita pasti menginkan kulit cantik dan sihat kan, termasuk la maria. Siapa tak nak cantik oi, semua orang nak jadi cantik tapi nak menjadi cantik perlu la membuat pilihan produk yg tepat & paling pernting selamat. Zaria Red by Zarra Sinar Puteri adalah satu produk yang pastinya akan menjadi pilihan dikalangan wanita, dengan cara penjagaan mudah dan konsisten sahaja untuk mendapatkan hasil yang optimum.

Okay meh maria cerita sikit cara penggunaan produk Zaria Red by Zarra Sinar Puteri


PEMBERSIH

Fungsi: Membersih, menyegar & mencerahkan kulit muka. Bagi mereka yang suka makeup boleh juga dijadikan sbg make up remover. Ha 2 dalam 1 gitu, tak perlu membazir beli makeup remover lagi kan. Jimat duit boleh shopping benda lain. 

Cara Guna: Goncang botol sebelum guna. Tuang gel pembersih pada hujung jari dan urut keseluruh muka dan leher dengan lembut. Bilas dengan air

PENYEGAR

Fungsi: Menyaman dan menyegarkan kulit. Memelihara dan membuatkan kulit lebih sihat.

Cara Guna: Lap muka dan seterusnya pakai Penyegar. Tidak perlu pakai kapas muka semasa menggunakan Penyegar kerana ia dalam botol jenis spray. Hanya sembur rata pada wajah dan ditepuk-­‐tepuk perlahan dengan hujung jari sehingga menyerap. Untuk kesan terbaik gunakan setiap hari sebagai rutin kecantikan.


KRIM SIANG



Fungsi: Mengelakkan kulit menjadi lebih kering, melindungi kulit dari sinaran UV dan dapat mengekalkan kelembapan kulit sepanjang hari.

Cara Guna: Sapu rata krim ke seluruh kulit muka dan leher sebelum menggunakan mekap. Untuk kesan terbaik gunakan setiap hari pada waktu siang sebagai krim pelembap dan pelindung


KRIM MALAM

Fungsi: Membaiki kulit untuk lebih remaja, anjal dan elastin. Selain itu dapat memperbaharui kulit supaya sentiasa lembut atau lembap sepanjang malam.

Cara Guna: Sapu rata krim ke seluruh kulit muka dan leher sebelum menggunakan mekap. Untuk kesan terbaik gunakan setiap hari pada waktu siang sebagai krim pelembap dan pelindung




MASKER KOLAGEN

Fungsi: Mengembalikan keanjalan kulit wajah, menghaluskan, melembabkan, dan menjadikan kulit lebih berseri. Tiada lagi kedut dan garis halus mahupun wajah yang kusam. Sejenis masker berasaskan air dalam bentuk gel & di dalam paket kecilt boleh digunakan sebanyak 4 kali.

Cara Guna: Buka paket dan sapu rata masker ke seluruh wajah dan leher. Elakkan sapuan pada bahagian mata dan bibir. Pakai sebelum tidur dan biarkan pada wajah semalaman. Cuci masker pada wajah pada keesokannya selepas bangun daripada tidur lepas tu u all boleh rasa sendiri perbezaan kulit korang yew. 


BB KRIM KOLAGEN
Fungsi: Krim BB sebagai alas bedak/mekap. Memberi tona kulit yang sekata dan menjadikan wajah selembut kulit bayi dan kelihatan awet muda. Mempunyai satu warna shj untuk bb krim iaitu (beige colour) tetapi sesuai untuk semua krn ia akan berubah mengikut warna tona kulit pengguna selepas beberapa minit dipakai. Yang penting tidak berminyak and kita yg pakai ni pun rasa selesa for whole day.                                                                                                            
Cara Guna: Gunakan hujung jari dan letak sebanyak lima dot pada hidung, dagu, dua pipi dan dahi.Sapu rata BB KRIM KOLAGEN pada wajah dan leher selepas pakai Krim Siang. Rasai kelembapannya epanjang hari.Selepas solat hanya perlu tambah KRIM BB KOLAGEN sahaja untuk pelindungan berterusan sepanjang siang hari.  

Paling Maria suka tentang produk nie bau yang sgt sgt wangi. Bau yang buat kan korang rasa tenang gitu. U all should try tau. 

Kesemua produk Zarra Sinar Puteri boleh didapati di semua kedai-kedai, toko-toko jamu, kiosk-kiosk jamu di hypermarket dan supermarket, farmasi terpilih dan juga melalui online di www.zarra.my atau di FB Zarrabeautyline atau Instagram : @zarra.my 

Untuk keterangan lanjut:
Toll free : 1-300-22-7622
SMS/Whatsapp/Wechat : 0176-640 9089 /012-622 9970 / 019-344 7788 / 013-997 9970
Email : zarra.myinfo@gmail.com
Hashtag : #ZarraSinarPuteri

Set Zarra red | Collagen terbaik | Skincare terbaik | Skincare berkesan | Set skincare berkesan | Hilangkan jeragat | Hilangkan jerawat |  Kulit bersih tanpa cela

P/S: Bestnya kalau dpt pergi ABPBH 2014, hurmm berangan je la kau maria. . haha okay bye 

Komen
1 Komen

1 comment:

Unknown said...

wah complete 1 set. mmg terbaik la. so far sy jarang guna produk cleanser, pelembab ker.. just pakai body syampu dettol tu utk cuci muka. nasib baik kulit x memilih..hihi..mudah urus diri

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign