27 May 2014

Testing

Assalamualaikum . .

Jarang aku update blog waktu malam ginie last update waktu mlm time study dulu. Ckp pasal study hurmmm rindu zaman tu rindu nk gelak dgn kwn kwn nak buat kerja gila having fun pergi picnic pergi wat asg kena marah dgn lecture n byk ag la. Kalau nak taip satu satu mmg pnjg la entry malam nie. Haha kenangan tak perlu dilupuskan cukupla dijadikan sebagai memori kehidupan yang terindah gitu. Yang aku nie da kenapa tajuk testing tp entry mengarut. Heee

Harap maklum aku nie mmg aku suka merapu meraban bebel non stop bg org yg rapat dgn aku diorg tau la aku mcm ne orangnya. Hahaha if sikap hyper aku da dtg mmg tak de sape le stopkan aku at least bila org da marah aku. Hehe.

Eh kelaut da story aku nie. Actually saje nak try post entry guna fon. Jakun sikit. Typo tu perkara biasa bagi aku jadi jgn la terkrjut entrt nie byk typo. Hahaha

Add caption
Susah la update blog guna fon sbb kecuk . hurmmm gins ipad or notebook or smart phone yg besar scren okay la nk update. Mcm fon aku mini jer so susah. . huhu

P/s: tak syiok update guna fon more prefer laptop or computer. . huhu okay la slmt malam u all. . assalamualaikum ;)
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign