12 May 2014

Secret Laxing

Assalamualaikum,

Today kita review satu lagi produk dari syarikat Legacy Secret. Ingat tak kita perna review satu produk dia Harum Malam boleh klik link Sini ha jgn ingat bumiputera tak le wat produk serbaguna tau. Moh kita baca kebaikan produk Secret Laxing nie pulak.


Korang semua tau kan Malaysia merupakan top 5 negara di Asia yg mempunyai rakyat OBESITI, so kita tak nk la jadi salah seorang OBESITI da la badan kita cepat naik, semua org ckap kita mcm mak org da. Sedih okay sentap hati aku nie. Ala setakat nangis tapi tak bertindak nak wat apa kan. Jom la try Secret Laxing nie.


Apa Fungi Secret Laxing nie?

Membakar kalori lebih berganda
Meningkatkan metabolisme
Meningkatkan tenaga Mengurangkan lemak dalam badan
Mengecilkan saiz badan

Cara makan Secret Laxing ?

2 sudu besar sebelum melakukan sebarang aktiviti (boleh rujuk dkt botol)

Jangan makan lebih dari yang dianjurkan.
Dilarang makan oleh ibu hamil dan menyusui.
Sesuai dimakan dari umur 18 – 50 tahun.
Hindari minuman bersoda dan minuman beralkohol, kerana akan mengurangkan efek produk.
✿ Perbanyak minum air putih & buah utk melancarkan sistem metabolisme tubuh & meningkatkan kerja suplemen ini.

Apa Kesan Secret Laxing nie?

Tak perlu lagi risau lemak banyak
Tak tidak perlu risau bila orang pandang sinis (jika ada yg pandang pasti mereka sedang memuji)
Kalau da ada suami pasti dapat pujian dari suami.
Yakin dengan keterampilan diri.
Anda boleh makan tanpa ragu-ragu.
Membersihkan kotoran dalam badan.
Menyihatkan badan.
Sentiasa cergas dan tidak lagi mengantuk siang waktu bekerja

Okay sini kita bg tips cara untuk dptkan kesan labih efektif okay.

1. Jangan makan yang mengandungi karbohidrat tinggi dan lemak, seperti nasi, mie, roti, dan goreng-gorengan.

2. kurangkan makanan dan minuman yang mengandungi gula berlebihan. Gula mengandungi nilai kalori yang tinggi, sehingga dapat membuat tubuh menjadi lebih gemuk.

3. Hindari sarapan nasi, mie, dan roti di pagi hari, kerana makanan tersebut mengandung karbohidrat yang tinggi. Menu yang paling baik untuk di pagi hari adalah jus buah.

4. Penuhi unsur gizi anda disiang hari, dengan makan nasi, lauk, sayur dan buah. Tetapi ingat, jumlahnya tetaplah harus dikawal agar tidak berlebihan.

5. Jangan makan ketika hendak tidur malam kerana makan pada saat menjelang tidur membuat lemak akan menumpuk akibat tidak adanya pembakaran selama tidur berlangsung. Jika terasa lapar, makanlah buah-buahan atau sayuran. Kalau nak makan juga boleh makan tetapi kurangkan porsinya dan makanlah tiga jam sebelum tidur.

6. Hindari mengunyah. Ramai orang suka mengunyah junk food, walaupun hanya sedikit tetapi jika sentiasa mengunyah setiap 2 jam maka lama kelamaan jumlahnya menjadi banyak.

7. Lakukan olahraga secara rutin. Sesuaikan dengan kesukaan anda, misalnya senam, lari, renang, jogging, dan lain-lain. Usahakan olahraga anda sampai benar-benar mengeluarkan banyak keringat. Kerana dengan semakin banyaknya keringat yang keluar ketika anda berolahraga, maka semakin banyak pula lemak yang terbakar. Pastikan anda makan Secret Laxing sebelum olahraga agar berat badan anda turun dengan lebih cepat. Selamat Mencuba.


Info lanjut sila tekan rujuk link di bawah okay :) 



Here we go, selamat mencuba u alls but korang kena ingat nak dapat badan yang langsing satu jer sifat korang kena ada DISIPLIN n tolong jangan Hangat-Hangat Tahi Ayam okay. Satu Lagi Tolong doakan saya KURUS mcm cik epal kebabom tu. Hahaha

P/S: cantik cantik jugak kesihatan kena Jugak okay 

Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign