2 Mar 2012

macam maner =,='

Assalamualaikum . .

macam maner aku nak bagi tau dia yg aku sakit hati.  . mcm maner aku nak ungkapkan perasaan aku kat dia . . kalo bole au nak jumpa dia face 2 face. . aku nk selesaikan semua nie. . but how ! ! mana mungkin orang nk mengaku kesalahan dia kan. .  kalo aku x der bukti aku x le nk ckp x le nk tanyer ! !  =,='

aku buntu wei serius aku buntu. . hati aku berbelah bagi nak percaya ker tidak ! ! aku takut kalo aku ragu kepercayaan aku sikit2x akan hilang . . aku x nk  benda tu berlaku ! !

sumber google
ya ALLAH. . bagi la petunjuk kat aku. . apa2x yang berlaku aku tahu pasti ader hikmah. . then aku cayer itu. .  always ! ! kalo betul crt tu benar tunjukkan la ya ALLAH ! ! aku redha n aku pasrah . .

sumber google
saat ini aku perlukan dia . .   aku perlukan seseorng yg le dgr problem aku, share story dgn aku, bg nasihat kat aku. . aku x nk tanggung seorng aku nk share ! ! 

sumber google
i need someone beside me NOW ! ! ! ! ;(



Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign