4 Mar 2012

comelnya

Assalamualaikum. .

aku suka binatang especially kucing. . perghhh mmg aku suka tp mak aku x suka binatang sbb dia ckp nnti umah kotor, kucing berak rata2x la apa la semua la . .  mcm2x ader sbb tu aku x pena bela binatang. . dulu ader la bela ikan jer. .  tp dulu skrg x da.msg2x da bz. . dekat uma sewa aku ader byk kucing tp after cuti mid sem semua da tade. . hilang dax tau g maner. .  huhuhu. .  time aku g uma tuan rumah nk amik brg seklai nmpk seeokor kucing. . YA ALLAH comel sgt da la mata bolat, bulu kembang manje plak tu. .  owner tu ckp dia baru beli kucing tu dgn harga RM 350 . . mak ai mahal siot. . x der duit aku nk beli kucing mahal gitu. . apa pun dia mmg comel . . geram jer. .  hahahaha. .  k la bye :)


zaty 

manja kucing nie 

bulu dia lembut 

tgk mata dia

sugar glider
p/s: nk sugar glider bole x? ?  sapa nk belikan . . =,='
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign