24 Mar 2011

teruja

Wah aku tgh bangga nie. . bangga gila2x nie. . nk tau x nk tau x nak tau x? ? gedik sebentar. .hehehehe. .
Hari nie kan tepat pada pukul 9.00 mlm ader someone add saya. . nk tau saper? ?  kalo org biasa x kesah la sgt kan . . nie artis yang add nie.. peh bangga sgt2x. .  hehehe. .
U all nk tau x saper artis tu. . ala beliau nie dlm rancangan 3 hari 2 mlm tu. . da tau belum nie? ?  belum tau lagi. . ala yang hensem2x tu la. . 

Ok la meh aku bg tau saper. . nie ha dia. .  FIZO OMAR. . 

 kacak x . . 


bersama syafik. . :)


ha nie dia bukti fizo omar add aku. . jgn jelez. . c(=


p/s: actually aku jumpa dia di pulau redang ketika dia wat shooting utk 3 hari 2 mlm. . jangan lupa saksikan 3 hari 2 mlm pada isnin nie. . bye. .
makasih sudi baca. .   
Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign