21 Mar 2011

laman sosial


Hye blogger. . aku kembali semula. . rindu saya x?? hehehe pasan je lebik aku niekan. . c(=
entry kali nk crt pasl laman sosial. . baca dibawah. .  . :P

Laman sosial pertama aku join ialah myspacecom. . dulu remaja suka sgt dgn laman web nie tp skrg da kurang da. . semua layan fb. . termasuk la aku. . :D



Second plak friendster.com. laman web nie x best la sbb x ramai friend n banyak 
mengarut huhuhu.. so aku tutp la akaun nie. .



Three facebook.com. .  fb nie aku aktif. . lg un best la laman web nie byk maklumat aku dpt melalui fb nie au . .



Four tagged.com. . laman web nie kalo u all wat sekejap je kawan add. . yang x bestnyer all boy .. kalo nk menggatal meh la join laman sosial nie . . tp aku da tutup da laman sosial nie. .=.=’



Five myfriends2u.com. . myfriends2u nie lebih kurang mcm fb tp x brp tau sgt la cara guna benda nie. . benda alah nie aku baru je join. .


Six ha nie laman web terbaru aku wat. . POCODOT.COM. .  bg aku laman nie lebih mudah sikit lain dari myfriends2u. . korang try la join yew.. n jgn lupa add aku siti kamariyah . . C(=



p/s: terima kasih sudi baca entry nie. .  :)

Komen
3 Komen

3 comments:

aLieF si Muncung ManiS said...

kalau alief frst alief buat friendster,and then myspace..dan sekarang fb dan blog..yg pastinya friendster dan myspace dah buang dah...huhuhu

Bunga said...

wah banyak..tu..haha..

dah kembali yek..windu la..hehehe..

Atiey said...

cutenye adik nie...

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign