14 Feb 2012

jatuh cinta dgn suara awk !

Assalamualaikum..

aku suka suara gurl nie.. serak2x basahgitu, pandaai main alat muzik. . kan best kalo aku un pandai main alat muzik, kalo tanng suara tu. . err suara aku mcm katak sekali nanyi pecah cermin.. hahaha. . untung saper2xx yng ader suara sedop nie n ada kelebihan yg lain. . mmg untung.. tp setiap makhluk ALLAH ader kelebihan n kekurangan.. NOBODY IS PERFECT ok. . ops lari topik. . hehe.. meh al layan video nie from cik pika n jgn lupa follow blog dia ok http://pikaeugene.blogspot.com/.  .

she beautiful <3<3

i love this picture

<3<3<3

saya suka lagu nie<3
<3<3<3

p/s : to Piqa hopefully u will be a success girl in u live n good job what u done dear (err betul ker apa aku ckp nie) hehehehe <3<3

Komen
0 Komen

No comments:

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign