19 Dec 2010

♥ My family


Pa, ma, kak ana, n jiby . adik nk bg au yg adik syg korunk sgt2x . adik rindu sgt korunk skrg nie . x tau la naper.  Mybe sbb da lama x jmp kot.  Hmmm. Ade  benda adik nk bg tau korang tp x terluah bila bertentang mata.


Adik syg sgt2x kat bapak . adik mintak maaf sebab adik x reti nk ambil hati bapak n bergurau dgn bapak, n adik tau adik suka wat bapak marah walaupun bapak x tunjuk kat adik.  Adik x tau la mcm ner nk bls jasa bapak . yg adik le wat adik janji belajar elok2. demi bapak n emak. Adik akan cuba sedaya upaya adik adik utk wat yg terbaik. Terima kasih bapak sebab sudi jaga adik yag nakal nie. adik bangga ade seorang bapak yg caring, nakal n comel mcm bapak. :)


Mak, adik tau adik selalu wat mak marah, geram, nangis sebab adik, adik x sengaja, adik jahat dgn mak,x pandai nk jaga hati mak, x pandai nk wat mak tersenyum mcm akak ana n jiby selalu wat kak mak. Hmmmm. Adik mintak maaf, adik au kadang2x mak suruh adik kemas uma tp adik wat sambil lewa jer. Huhuhu adik mintak maaf sgt2x mak. Adik byk dosa dgn mak, byk sgt2x maafkan adik x dpt jadi mcm akak ana. Apapun adik nk ucapkan terima kasih sbb da lahirkan adik, besarkan adik, belikan keperluan adik, n sentiasa maafkan adik. Adik syg mak sgt2x. Ilysm mom


Owh my nakal jiby, akak mintak maaf selalu marah jiby, selalu wat jiby nangis, geram n marah kat akak. Akak mintak maaf yew syg. Kdg2x akak pukul jiby, marah jiby cian adik akak nie yew. Jiby la satu-satunya adik akak yg plg comel n ensem. Muah utk adik akak . syg jiby.  Nanti kita keluar shopping yew syg . akak belanja jiby mkn KFC, belikan jiby baju n suar k syg ku.
Syg MUHAMMAD HASAN GHAIBUL ASRAR a.k.a JIBY


Kaka ana. Aku mintk mmaf wat kaka marah kat aku, selalu wat kaka geram. Hehehe. Aku tau aku selalu ambik baju kaka, da tu x reti nk jaga elok2x. Huhuhu sorry sis. Aku syg kaka au syg sgt2x sebab aku ade sorang je kaka. kaka ana la kaka yg plg cantik, caring, n begaya sbb tu aku kdg2x aku jelez dgn kaka, kaka nie cantik sgt ramai org minat kaka, org knl aku pun sbb kaka la.  Bangga ader kaka cantik mcm kaka ana. Kaka selalu bebl dkt aku sbb aku GEMUk.  Hehehe.  Nanti aku DIET yew kaka. Ily kaka imy so much. Terima kasih SITI HASANAH a.k.a ANA


Adik syang kat semua. Adik x nk kehilangan semua. Kalo bole adik nk semua org sentiasa ade disisi adik. Walaupun u all suka bebel kat adik suka suruh adik wat ini wat itu hakikatnya adik rindukan semua tu.

Walaupun kita jauh, tp adik selalu ingat pesanan bapak n emak. Adik selalu doakan utuk korunk. Adik x sanggup nk tgk mak n bapak kerja berat2x semata-mata nk cari rezeki utk kami. Adik janji adik bila adik da kerja nanti adik tolong mak dgn bapak yew. Keep my promise.

Adik selalu doakan bapak sehat tubuh badan cari rezeki utk keluarga kita. Bapak jaga kesihatan au jgn byk air manis nanti kencing manis bapak tmbh teruk. Mak pun same, adik doakan mak sehat tubuh badan kalo adik blk rumah nanti adik urutkan mak yew. Adik urut mak smpai mak x sakit badan lg da. Adik dokan utk semua sekali. Kaka kat peneng jaga diri auu. Aku kat cnie tgh diet hehehe. Aku akan pastikan aku kurus blk time habih sem nanti. Wait see au sis. Utuk adik akak yg tembm nakal jiby study leklok jgn main PS2 je tau nanti kalo result jiby teruk akak buang PS2 jiby. Adik syg la kat semua.
Assalamualaikum . bye :) 
Komen
1 Komen

1 comment:

MIMIE AIZA said...

hmmm selalu2 la contact.
jangan sedih :)

© Maria Hasun | Design By MaiGraphikDesign